icuripicuri

Sziasztok! Egy testvérpár vagyunk, akik szeretnek játszani a picurikkal. Rajzolunk, mesét írunk és fotókat készítünk több órás játékainkról, amit ezen a blogon megosztunk veletek. Elsősorban gyerekeknek készítjük, de a felnőttek arcára szünetben, kávézás mellett a munkahelyen is szeretnénk egy-egy mosolyt varázsolni.

Friss topikok

  • icurika: @bugylika: Köszönöm a komentet ,és az óvoda dolgot. Köszönöm I... (2010.02.13. 09:17) A három barátnő

Statcounter

A három barátnő

2010.02.03. 20:14 | icuripicuri | 2 komment

 

Sziasztok!

Ezt a képet icuri nagypapánál készítette két hete, picuri nem volt ott. Itt még nem volt nagy hó mint most, de sötétek voltak a napok, és hidegek, ráadásul minden szürke és szomorú volt. Ezért rajzoltam egy sivatagi képet a három legjobb barátnőről. A sivatagban meleg van, sok homok, meg vipera. Utóbbival nem sokszor találkozunk, mert alszanak, vagy megsülnek.

Bal oldalon egy zsirut láttok, ő nem él a sivatagban, mivel örökké falevelet eszik, de én ide képzeltem. És az én zsirum a sivatagban cumizik. Mert miért ne?

Középen tiger. A tigris nem él a sivatagban, de én ide rajzoltam, mert miért ne?

Jobb oldalon csíkos található, na ő sem salátázni jött ide. Mindhármuknak melege van, süt a nap, és szkrázó kék az ég.

Elköszön tőletek icuri és picuri.

A bejegyzés trackback címe:

https://littlestpetshop.blog.hu/api/trackback/id/tr181727630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bugylika 2010.02.04. 20:53:57

sziasztok Icuri és Picuri
Nekem nagyon tetszik a blogotok,a kedvenc szineimet használtátok.Én is szeretem az icurikat,nagyon klassz az ovijuk,nektek van olyan.
Ha van rajzoljátok le és irjatok hozzá egy jopofa mesét.
alig várom a következö rajzot és mesét,most csináljatok valami kékeset.
ha akarjátok én is rajzolok nektek,ha lesz ihletem.
Na sziasztok
bugylika

icurika 2010.02.13. 09:17:39

@bugylika: Köszönöm a komentet ,és az óvoda dolgot.

Köszönöm Icuri
süti beállítások módosítása